Bapa tidak kenal suspek

KUALA LUMPUR 11 Okt. – Bapa Nurin Jazlin, 8, Jazimin Abdul Jalil mendakwa tidak mengenali beberapa individu dalam rakaman kamera litar tertutup (CCTV) yang dikatakan boleh menyelesaikan kes pembunuhan kejam kanak-kanak perempuan itu.

Menurutnya, jika dia mengenali individu-individu terbabit, sudah pasti akan memaklumkannya kepada polis.

‘‘Saya tidak akan berdiam diri sekiranya benar-benar mengenali mereka.

‘‘Kalaulah saya kenal, saya mestilah terus memaklumkan kepada polis dan jika saya berdiam diri, saya tidak layak menjadi lelaki mahupun seorang bapa,’’ katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

Jazimin memberitahu, dia tidak dapat menyembunyikan perasaan terkilannya apabila melihat beg sukan yang berisi mayat anaknya dibawa oleh lelaki itu seperti mana dipaparkan dalam siaran berita di televisyen.

0 comments: